Entisen ylipainoisen Liikunnanohjaaja/ravintovalmentajan mietteitä elämästä, liikkumisesta ja ravinnosta.

keskiviikko 12. huhtikuuta 2017

Maikkarin haastattelu ilmestyi ja siitä aiheutuneet tuntemukset

Heips. Viime sunnuntaina se sitten pamahti esiin, nimittäin mun haastattelu, joka löytyy allaolevalta sivulta.

http://www.mtv.fi/lifestyle/hyvinvointi/artikkeli/ilonan-hurja-muodonmuutos-jatkuva-paha-olo-sai-hakemaan-muutosta-olen-nyt-taysin-eri-ihminen-kuin-ennen/6376322

Artikkelin ilmestyminen sai aikaan valtaisan tunnemyrskyn sisälläni, yllätyin jopa itsekin. Mieleen pulpahti hirmuisesti vanhoja tunteita ja muistoja ajalta jolloin en ollut onnellinen. Teki mieli jäädä koko päiväksi neljän seinän sisälle itkemään. Sitä en kuitenkaan tehnyt, vaikka kovin tunteellinen olin koko päivän ja itku oli herkässä.

On asioita joita olen pyrkinyt työntämään taka-alalle menneisyydestäni ja joita en ole halunnut miettiä liikoja. Nämä poissuljetut tunteet alkoivat pulpahtelemaan pintaan aika tehokkaasti kyseisenä päivänä ja tiedän, että niiden asioiden käsittely odottaa minua lähitulevaisuudessa. :) Asioiden käsittelyähän ei voi paeta, koska se vaikuttaa henkiseen jaksamiseen. Tämä asia on siis TO DO-listalla heti kisojen jälkeen! ;)

Olen todella onnellinen siitä, että olen tässä. <3 Olen ylpeä itsestäni, ihan helvetin ylpeä. Nyt tiedän, että minussa on voimaa tehdä ihan mitä vain haluan!!!

Lisäksi olen äärettömän kiitollinen kaikille teille ihmisille ketkä olette tukeneet minua joko täällä tai kasvokkain. <3 <3 <3 <3

KIITOS MURUT! <3

-Ilona-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikki kommentointi on tervetullutta ja pyrin vastaamaan jokaiseen viestiin! <3