Entisen ylipainoisen Liikunnanohjaaja/ravintovalmentajan mietteitä elämästä, liikkumisesta ja ravinnosta.

lauantai 15. huhtikuuta 2017

26 viikoa takana, H-hetki lähenee


Huomentaaaa!!! <3 Aivan älyttömän huikee fiilis! :))) 26 viikkoa alkaa olemaan taputeltu, eilen tuli sähköpostissa viimeistelyohjeet. :O Minä entinen ylipainoinen pullukka olen aikuisten oikeesti suuntaamassa Body Fitness-kisoihin viikon päästä. Vaikka mussa on sitä kuuluisaa suomalaista Sisuperkelettä, niin enpä olisi uskonut pääseväni tähän kuntoon, tähän pisteeseen... Kunto alkaa olemaan jo joidenkin silmään aika pelottava. Lihaserottuvuus on parantunut lyhyessä ajassa huimasti, kädessä suonet pullottaa. :O Naisellisuus kaukana! Välillä koen itseni pieneksi, välillä isoksi ja joskus siltä väliltä. :P Mieli heittelee jatkuvasti...

Muistelen tässä vanhaa parisuhdettani narsistiin, joka aina valitti kuinka nainen ei saa näyttää mieheltä. Hän ei ymmärtänyt ollenkaan naisia kenellä on lihaksia. Tämä matka on samalla ollut näyttämisen paikka tälle tietylle tyypille, joka varmasti vielä stalkkailee mua jossain ja voinkin nyt sanoa: "FUCK YOU"! Minä selvisin yli sinusta, elän elämääni kuten parhaaksi näen ja siihen ei kukaan eikä mikään tule enää koskaan vaikuttamaan. Jos haluan näyttää lihaksikkaalta, niin silloin olen sitä. :D Henkilökohtainen voivoi, jos joku ei siitä tykkää...

Tosiasiassa mä olen aika pieni, kuvat hämäävät paljon. Silloin kun lihaserottuvuus alkaa olemaan hyvä, niin kuvakulmilla voi huijata paljon. Enemmänkin olen se pieni lapsenkokoinen Ilona tällä hetkellä. Innolla odotan paria kiloa rasvaa lämmitämään itseäni kisojen jälkeen. :) Mulle on siis täysin ok "kisakunnon menetys" ellei jopa suotavaa. Nykyinen kunto ei ole enää mun silmään ylläpidettävä ja kaunis, tää on sitä "kuivan kesän orava-lookkia" :D  Eli ruokaa kiitos koneeseen, jotta päästään pehmeämmäksi. ;) Aaaaaah! Ruokaaaaa!!!!!! :P



Viimeistelyviikko
Alkaa maanantaina. Tänään on viimeinen kova treeni ja sit homma on siltä osin taputeltu. Vielä pitää kuoria se kuuluisa lopullinen kisakunto esiin. Ensi viikkoon kuuluu kevyitä lenkkejä,kevyttä salia ja keskiviikkona alkaa kropan tankkaus ja nesteistä tyhjentäminen ja se vasta onkin mielenkiintoista. Näen valmentajaa päivittäin ja muutoksia tehdään tarvittaessa.
Viimeistelyviikkoon kuuluu oleellisena osana kisalookin teko ja maanantaina laitetaankin Veeran kanssa tukka ja ripset. Tiistaina matkaan Tuusulaan toiselle sponsorilleni Virve Suomiselle kauneushoitola Namuun ja siellä saan koko kropan sokeroinnin,suihkurusketuksen ja kisakynnet <3 Ihanaa! <3 
Torstaina alkaa värin levitystalkoot ja perjantaina suunnataan Helsinkiin rekisteröintiin ja yöksi mun siskon kämppään. Ei vitsit, ku on on siistii..

Blogia pyrin päivittämään mahdollisimman paljon, jotta ihmiset saa selkeän kuvan siitä mitä vikalla viikolla tapahtuu. Olen nyt lomalla ja mulla on aikaa.. Lapsi on mummolassa koko viikon. halusin hänet pois täältä, koska en halua että mun tyttö näkee minkälaiseksi muutun viikon kuluessa. Ja onhan tämä paljon stressittömämpää näin kun ei tarvitse miettiä lapsen hoitoon liittyviä asioita pätkääkään. ;) 

Pysykää kuulolla murut! ;)

-Ilona-


4 kommenttia:

  1. Täällä ollaan kuulolla ja hengessä mukana!! Ja aivan sairaan ylpeä susta, sä teit sen!!!! Mä niin huudan sut voittoon!! <3 <3

    VastaaPoista
  2. Moi Ilona:) Huikean matkan olet kulkenut!!! Olen lukenut sun blogia ja se on ollut todella inspiroivaa! Toivotan sulle tsemppiä ja onnea kisoihin todella todella paljon!!! Nähdään kun palaat töihin...

    VastaaPoista

Kaikki kommentointi on tervetullutta ja pyrin vastaamaan jokaiseen viestiin! <3