Entisen ylipainoisen Liikunnanohjaaja/ravintovalmentajan mietteitä elämästä, liikkumisesta ja ravinnosta.

torstai 25. syyskuuta 2014

Missä nyt mennään?

Moikkatimoi! :)))

Piiitkä tauko takana ja nyt tää aikoo aktivoitua takaisin blogimaailmaan. :D

Spekuloijille tiedoksi, että  ehei en oo lihonut takaisin entisiin mittoihin vaan täällä porskutellaan edelleen eteenpäin tasaisen varmasti ohjeita noudatellen enemmän ja vähemmän. :D
Lihaksen kehittymisen kannalta mua kerrankin on onnetar suosinut, sillä mun geenit näyttävät olevan oikeen otolliset tähän lajiin eli kehitystä tulee, vaikka elämä on välillä ollut ihan perseellään.. :O

Mitä tässä on nyt kerennyt tapahtumaan? Ero, kotoa poismuutto ym. Eli aika paljon. Hetken jo olin tilanteessa, että oikeasti epäilin voimavarojani koskien Fitfarmin valmennusta, mutta sitten taas palasin todellisuuteen ja nyt menee jo aika hyvin. :) Apuna on ollut ymmärtäväinen valmentaja, joka ei ole nipottanut mun lipsuilusta. Toisaalta, jos kehitystä tulee niin mitä sitä syyttä suotta nipottelemaan. :P

Treenaan edelleen neljä kertaa salilla ja samalla ohjelmalla, ehkä pikkasen modatulla. HIIttejä teen 1-2 krt treenin päätteeksi. Lisäksi hieron viikossa 1-4 asiakasta päätöiden lisäksi ja pidän jumppaa eräälle keskukselle. Liikuntaa tulee siis tooodella paljon ja aamuaerot olen hetkeksi jättänyt pois kokonaan, koska oikeesti en jaksa enää tehdä niitä.

Syömiset on tosiaankin hieman hakusessa ja tällä hetkellä olen tyytyväinen, jos 4/5 päivän aterioista natsaa oikein. Olen saanut todella paljon vapauksia päivän syömisiin ja nyt mulla on lauantai vähän sellanen syön miten huvittaa päivä, ihan luvan kanssa. :P Olen käynyt paljon ulkona ja nauttinut myös alkoa, eipä ole näkynyt missään. Tietysti Samuli toitottaa, että kehittyisin vieläkin enemmän, jos vaan jaksaisin noudattaa nätisti ohjeita, mutta ehkä tässä elämäntilanteessa olen tyytyväinen hyvään kehitykseen, en tarvitse loistavaa kehitystä. ;)

Samulia tapaan nykyään kolmen viikon sykleissä ja kuvat pistän kahden viikon välein, joten olen aika tarkassa syynissä. Jos kehitys pysähtyy, niin tiukennan linjaani. ;) Olen "hyvissä käsissä"! :)))


Miltäs Ilona nyt näyttää? Hieman esimakua! ;)

Ihanaa torstaita! Moido ja pus! :P

-Ilona-



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikki kommentointi on tervetullutta ja pyrin vastaamaan jokaiseen viestiin! <3