Entisen ylipainoisen Liikunnanohjaaja/ravintovalmentajan mietteitä elämästä, liikkumisesta ja ravinnosta.

tiistai 29. heinäkuuta 2014

MINÄ kisaamaanko?

Tänään se sitten oli, nimittäin Samulin tapaaminen. Siirrettiin aika tälle päivälle. Ihan hyvä vaan, niin ei tarvinnu jänskättää.. :) Ekaksi katottiin kunto eli vaattet pois ja silleen. Mä oon aika monta kertaa ollu puolinakuna mm.hierontakoulussa,mut silti jänskätti. Vitsi oli mielenkiintoinen kokemus seistä siinä alkkareissa ja topissa arvioitavana eri asennoissa.

Positiivinen palaute oli niin ylitsevuotavaa, että järkytyin totaalisesti. Mä oon vieläkin ihan ihmeissäni et mitä hiivattia oikein tapahtui. :O Mä en ala nyt sanasta sanaan kirjoittaa mitä me puhuttiin, koska ne menee niin henkilökohtaisuuksiin MUTTA summasummarum (kirjotetaanko se tolleen)  Lihasmassaa on tullut todella paljon lisää, olkapäät hyvät, selkä hyvä, peppu pysty :D  vahvat taka-ja etureidet, rasvaa lähtenyt toistakymmentä kiloa kropasta HUOM! Kiloja about  seittemän. Ylimääräistä nahkaa oli siellä sun täällä rasvan palamisen johdosta, mutta tiivistymistä tapahtuu edelleen. Hurraa!! Kaikenkaikkiaan tosi kova puolivuotinen kehityksen suhteen... Ja muutakin tosi kivaa ylistystä, mut jätetään ne ihan vain mun tietoon.. :)

Voisin kisata syksyllä 2015 tai keväällä 2016 naisten fitness physiquessa vai mikä nyt onkaan! :O Mun ilme tais olla sen verran kauhistunut,et kevät 2016 olis parempi. Siis WTF???? Pikkaaaaasen rupes mietityttään ja jopa ahdistamaan. Onko musta oikeesti siihen? Siis aikuisten oikeesti? Kisadieetti!!! Ou mai gaad ja ne lavakeikistelyt ja poset jajajajaja. Sit mä en vois sortua suklaaseen tai jädeen ja vapaa-ateriat olis historiaa... Ihan hirmuisesti pelottavia asioita, vaikka olenkin tottunut olemaan framilla,mutta lavalla!!!  Neveeer!!!!

Ei tässä vielä kaikki. Pyydetään Bullin mielipide. Joko lähetetään kuvia tai sit mä nään hänet jossain vaiheessa henkilökohtaisesti, jotta osataan päättää suunta ja mitä tehdään ELI kait mä nyt sit jatkan Fitfarmilla! :D

En siis ole päättänyt haluanko kisata,mutta toki voin treenata siihen malliin et se ovi pysyy auki. ;)
Mun täytyy nyt vähän antaa homman hautua pääkopassa, koska oikeesti oon aika järkyttynyt.... Positiivisesti! :) Palaan kertomaan lisää kunhan tokenen!

-Ilona-










6 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Ai on vai? :O ;) Niin onkin! :D

      Hyvä,että on vaihtiksia mistä valita. :P

      Poista
  2. Sitten vaan kisaamaan jos siltä tuntuu. Varmasti paljon vaatii mutta myös paljon antaa. :D

    VastaaPoista
  3. Katsellaan Aikkuseni! Mut nyt nähdään ainaskin pt-päivillä! :D

    VastaaPoista
  4. Hyvä hyvä. Syömään sen jälkeen?

    VastaaPoista

Kaikki kommentointi on tervetullutta ja pyrin vastaamaan jokaiseen viestiin! <3