Entisen ylipainoisen Liikunnanohjaaja/ravintovalmentajan mietteitä elämästä, liikkumisesta ja ravinnosta.

sunnuntai 16. helmikuuta 2014

Aloituskuvat

Nonni! Nyt on aika tullut läväyttää esiin aloituskuvat/mitat joista lähdetään etiäpäin. ;) Painoa en ilmoita siksi etten halua tuijottaa puntarin lukemaa vaan kehonkoostumusta mikä pitäisi kaikille olla se tärkein juttu. Mua ärsyttää, ku ihmiset meuhkaa aina painosta. Toki silläkin on merkitystä, mutta minun projektiini eivät julkituodut kilolukemat kuulu. :) Sen voin sanoa, että BMI on 26-27 välillä ja se on tarkoitus hilata sinne normipainon alapuolelle.  Voin kertoa painon muutoksesta aina silloin tällöin, mutta en viikottain. Tähän pitää todeta etti Bmi kerro kaikkea. Jos sinulla on paljon lihasta ja Bmi on yli 25, niin en huolestuisi. Katso peiliin ja mittaa vyötärösi! ;) Hifistelijät voivat laskea vyötärö-lantiosuhteen mikä on vielä tarkempi mittari! :)
Kuvat on otettu hiilaripöhössä ja yritin olla "laihistelematta" :D
Mitoista sen verran, että vyötärön kapein kohta oli 79cm, levein 100cm, perse 105 ja reiden levein 58cm eli olisi varaa kaventaa  vaik kuin paljon. :)

Ps. Kuvien taulu on vinossa, koska eräs neiti hieman leikki sohvalla! ;)

Näihin kuviin ja tunnelmiin! :O

Kynis! :)))))



Ikuinen"raskausmaha" kiitos pois!!!!



Pakko sanoa! Huono ryhti kipeän polven vika! ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikki kommentointi on tervetullutta ja pyrin vastaamaan jokaiseen viestiin! <3